Ing. Jitka MARTINCOVÁ

Master's thesis

Projekt pobytových balíčků pro návštěvníky hotelu Lanterna ve Velkých Karlovicích

The project of holiday packages for visitors of hotel Lanterna
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo vytvoření detailních pobytových balíčků pro návštěvníky hotelu Lanterna ve Velkých Karlovicích. Jedná se o téma zadavatelské. Hlavní součástí práce je marketingová analýza, provedená přímo na hotelu Lanterna, jejímž prostřednictvím jsem zjišťovala, zda klienti budou mít zájem o tyto programy a jak si je představují. Výsledky ukázaly, že klienti by tyto programy přivítali …more
Abstract:
The aim of my graduation theses was to create a detailed holiday packages for visitors of Hotel Lanterna in Velké Karlovice. This thema is worked on basis of requirement of the hotel management. The main part of this work consist of market research examed through hotel visitors in Lanterna. By means of market research I tried to find an answer for question, if the clients are interested in this holiday …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier: 8925

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2008
  • Supervisor: doc. Ing. Vratislav Kozák, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

MARTINCOVÁ, Jitka. Projekt pobytových balíčků pro návštěvníky hotelu Lanterna ve Velkých Karlovicích. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Master programme / field:
Economics and management / Management and Marketing