Vize marketingového plánu pro Muchovo muzeum v Praze – Bc. Pavla Minolová
Bc. Pavla Minolová
Diplomová práce
Vize marketingového plánu pro Muchovo muzeum v Praze
The Vision of Marketing Plan for Mucha's Museum in Prague
Anotace:
Diplomová práce nese název Vize marketingového plánu pro Muchovo muzeum v Praze. Cílem práce bylo postihnout současný stav, ve kterém se vybraná organizace nachází, stanovit si cíle, kterých chce Muchovo muzeum dosáhnout a navrhnout vhodné metody, které by vedly ke splnění vytyčených cílů. Práce byla rozdělena do dvou rozsáhlejších celků. První část je věnována teoretickým poznatkům, které byly získány …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is „The Vision of Marketing Plan for Mucha´s Museum in Prague.“ The aim of this thesis is to describe the present condition in which the Mucha Museum may be found, discover the museum’s primary objectives, and propose the best methods and strategy with which to achieve the successful fulfillment of these aims.This work is divided into two parts. The first part is dedicated …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/n6h15/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2009
- Vedoucí: Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře
Práce na příbuzné téma
-
Strategické a marketingové plánování ve stavebním podniku
Kryštof Mór -
Strategické marketingové plánování firmy
Lucie Foglová -
Strategické marketingové plánování
Petra Borovičková -
Strategické marketingové plánování
Veronika Poláková -
Strategické marketingové plánování
Tereza Kalinová -
Strategické marketingové plánování
Edita Urbanová -
Strategické marketingové plánování
Vendula Šteflová -
Strategické marketingové plánování
Lucie Němcová