Václav Smetana

Bakalářská práce

Dary v podnikání z daňového hlediska

Donations in the business reality from a tax perspective
Anotace:
Tato práce se zabývá odlišnostmi daňového režimu darování, sponzoringu a reklamy. Na úvod jsou vymezeny jednotlivé pojmy. Následuje analýza příslušných právních předpisů a důsledků jednotlivých situací pro výslednou daňovou povinnost. V závěru je provedeno srovnání se Spolkovou republikou Německo. Naznačeny jsou rovněž možné změny současného systému.
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the tax-related differences between donation/gift, sponsoring and advertising. At the beginning the basic terms are defined. The analysis of the appropriate legal statutes and judicial decisions then follows together with their respective impacts on the final tax duty. At the end a comparison between the Czech Republic and Germany is made. Possible changes of the current …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2012
  • Vedoucí: Hana Marková
  • Oponent: Miroslava Zajíčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29550