Daniel HORN

Bakalářská práce

Nákupní chování zákazníků společnosti Footshop, s. r. o.

Footshop´s consumer behaviour
Anotace:
V rešeršní části této práce byl popsán termín nákupního chování spotřebitelů a jeho rozdíly mezi pohlavím, dále též produktový mix, jeho největší složky produkt a značka, a v menší míře i cena. Všechny tyto termíny byly využity při řešení marketingového problému nízkých prodejů dámských produktů u společnosti Footshop, s. r. o. Společnost Footshop, s. r. o. poskytla svá vnitropodniková data pro nastínění …více
Abstract:
The research part of this work described the term shopping behavior of consumers and its differences between the sexes, as well as the product mix, its largest components product and brand, and to a lesser extent the price. All these terms were used in solving the marketing problem of low sales of women's products at Footshop, Ltd. The company Footshop, Ltd. provided its in-house data to outline this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORN, Daniel. Nákupní chování zákazníků společnosti Footshop, s. r. o.. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická