Features of extrinsic modality in coursebooks at intermediate level – Michaela Hůlová
Michaela Hůlová
Bachelor's thesis
Features of extrinsic modality in coursebooks at intermediate level
Features of extrinsic modality in coursebooks at intermediate level
Anotácia:
Modalita je vnímána jako velice obtížná jazyková oblast pro většinu studentů anglického jazyka. Hlavním problémem není její forma, ale význam. Je to způsobeno především složitostí konceptu modality, jenž závisí na dané osobě a na individuálním vnímání události, které rozhoduje o použití tohoto či jiného modálního slovesa. Proto je velmi náročné a prakticky nemožné osvojit si používání modality na úrovni …viacAbstract:
Modality is a notoriously difficult language area for most learners of English to master. The main issue is not in terms of form, but in terms of meaning. This is caused by the complexity of the concept, and due to the fact that it is usually a matter of a person’s choice whether they use either this or that modal verb according to their perception of an event. Therefore the acquisition of a near-native …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 9. 2017
Identifikátor:
http://is.akcentcollege.cz/th/4702/ac_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2017
- Vedúci: MA Gregor Kalinowski, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ela Krejčová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AKCENT CollegeAKCENT College
Bachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / English as a Foreign Language
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.