Využitie marketingových nástrojov pri predaji finančných produktov a ich vplyv na spokojnosť klienta – Bc. Peter Horčiak
Bc. Peter Horčiak
Master's thesis
Využitie marketingových nástrojov pri predaji finančných produktov a ich vplyv na spokojnosť klienta
The using of marketing tools in selling of financial products and their influence at the customer satisfaction
Abstract:
The goal of this diploma paper is to provide the reader with overview on usage of particular marketing tools during realization of marketing products and demonstrate influence of these tools on the customer’s satisfaction. In the theoretical part, we described the various marketing tools such as product, price, distribution, promotion, personnel, processes and environment. At the same time in the final …viacAbstract:
Cieľom diplomovej práce je analyzovanie využitia vybraných marketingových nástrojov pri predaji finančných produktov a ich vplyv na spokojnosť klienta. V teoretickej časti sme popísali jednotlivé marketingové nástroje ako sú produkt, cena, distribúcia, komunikácia, personál, procesy a prostredie. Zároveň v záverečnej časti prvej kapitoly sme charakterizovali ako jednotlivé nástroje vplývajú na spokojnosť …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/af0zb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedúci: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
- Oponent: Ing. Vladimír Šagát, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORČIAK, Peter. \textit{Využitie marketingových nástrojov pri predaji finančných produktov a ich vplyv na spokojnosť klienta}. Online. Diplomová práca. Praha: AMBIS - vysoká škola, a. s., Banking Institute/College of Banking SK. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/h1ezth/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKBanking Institute/College of Banking
Banking Institute/College of Banking SKMaster programme / odbor:
Economics and Management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Meranie spokojnosti zákazniov s bankovými službami
Katarína Lučanová -
Meranie spokojnosti zákaznikov maloobchodného reťazca
Adela Sogelová -
Meranie spokojnosti zákazníkov so sociálnym obchodovaním v rámci zľavových portálov na trhu v Južnej Kórei
Monika Hlobeňová -
Meranie spokojnosti klientov so službami a produktmi Dexia banky Slovensko, a. s.
Lenka BAHELKOVÁ -
Analýza spokojnosti zákazníkov spoločnosti s rýchlym občerstvením
Viktória Grossová -
A Customer Satisfaction Analysis of the Company Bar, který neexistuje
Veronika Tomková -
An Analysis of Customer Satisfaction in the Company Vinařství V & M Zborovský, v.o.s
Zuzana Drienková -
Communication mix analysis focused on customers satisfaction Teilo Engineering Ltd. \nl{} (Analýza komunikačního mixu zaměřena na spokojenost zákazníků Teilo Engineering Ltd.)
Patrik ROUPA