Přístup učitele k řešení kázeňských problémů na středních odborných školách – Bc. Renata Poláková, DiS.
Bc. Renata Poláková, DiS.
Diplomová práce
Přístup učitele k řešení kázeňských problémů na středních odborných školách
Teacher’s approach to solving disciplinary problems at secondary vocational schools
Anotace:
Teoreticko–empirická práce se zabývá přístupem učitele k řešení kázeňských problémů na středních odborných školách. Cílem diplomové práce je zjistit, jakým způsobem současný učitel SOŠ přistupuje k řešení kázeňských problémů, se kterými se potýká a jak s nimi pracuje. V teoretické části práce jsou vymezeny základní pojmy, příčiny, projevy a diagnostika kázeňských problémů, jejich prevence a řešení …víceAbstract:
The theoretical-empirical work deals with the teacher's approach to solving disciplinary problems in secondary vocational schools. The aim of the diploma thesis is to find out how the current secondary school teacher approaches the solution of the disciplinary problems he faces and how he works with them. In the theoretical part of the thesis, basic concepts, causes, manifestations and diagnostics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pacj5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Ivana Medková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Miléř, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozdílné postoje učitelů a žáků k řešení kázeňských a vrstevnických problémů na základních školách
Jan Kostka -
Efektivní pedagogická komunikace ve vybrané výuce při řešení kázeňských problémů
Václav ČAPEK -
Přístup učitele k řešení kázeňských problémů
Kateřina Smékalová -
Efektivní pedagogická komunikace ve vybrané výuce při řešení kázeňských problémů
Václav ČAPEK -
Rozdílné postoje učitelů a žáků k řešení kázeňských a vrstevnických problémů na základních školách
Jan Kostka -
Způsoby řešení kázeňských problémů začínajícím učitelem na 1. stupni ZŠ
Blanka MELKOVÁ -
Připravenost začínajících učitelů 1. st. ZŠ na řešení kázeňských problémů ve třídě
Michaela SULKOVÁ -
Řešení kázeňských problémů začínajícím učitelem ve spolupráci s kolegy, odborníky a poradenskými zařízeními
Iva ŠTĚCHOVÁ