Bc. Nikola Moravcová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu

Marketing communication as a factor of lifestyl forming
Anotace:
Marketingová komunikace se skládá z marketingového a komunikačního mixu, jehož nejvýznamnější součástí a nástrojem je reklama. Ta má tu možnost ovlivňovat a směrovat spotřebitele k určitému druhu požadovaného chování a jednání, které přináší oboustranné zisky. Pro zákazníka je to zisk v podobě uspokojení jeho potřeb, pro prodávajícího v konečném důsledku také. V dnešní době, ale běžný spotřebitel vyžaduje …více
Abstract:
Marketing Communications is composed of marketing and communications mix, the most important part of a tool for advertising. It has the possibility to influence and direct consumers to a particular type of desired behavior and conduct which brings double benefits. The customer is in terms of satisfying its needs, the seller ultimately also. Today, but requires more regular consumer and it seeks to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
  • Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní