Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu – Bc. Nikola Moravcová
Bc. Nikola Moravcová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace jako faktor formování životního stylu
Marketing communication as a factor of lifestyl forming
Anotace:
Marketingová komunikace se skládá z marketingového a komunikačního mixu, jehož nejvýznamnější součástí a nástrojem je reklama. Ta má tu možnost ovlivňovat a směrovat spotřebitele k určitému druhu požadovaného chování a jednání, které přináší oboustranné zisky. Pro zákazníka je to zisk v podobě uspokojení jeho potřeb, pro prodávajícího v konečném důsledku také. V dnešní době, ale běžný spotřebitel vyžaduje …víceAbstract:
Marketing Communications is composed of marketing and communications mix, the most important part of a tool for advertising. It has the possibility to influence and direct consumers to a particular type of desired behavior and conduct which brings double benefits. The customer is in terms of satisfying its needs, the seller ultimately also. Today, but requires more regular consumer and it seeks to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fvmnq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2009
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Sociologie marketingové komunikace a formy životního stylu
Jan Vála -
Sociologie marketingové komunikace a proměny hodnotových orientací
Jan Bors -
Marketingová komunikace jako součást životního stylu
Beata Jarcovjáková -
Vliv marketingové komunikace na diferenciaci životního stylu současné české společnosti (případ regionu Hlučínsko)
Tereza Kubinová -
Mužská a ženská identita v súčasnej spoločnosti so zameraním na reklamu
Katarína Molnárová -
Svobodná firma
Radan Mlčůch -
Firma V. F. Červený & synové
Pavel Hlubuček -
Vergleichende Analyse von Werbetexten der E-shop-Firma Zalando (Deutsch-Tschechisch)
Markéta Dolečková