Analýza spokojenosti zákazníků v Centre for Health Science – Štěpán FRK, DiS.
Štěpán FRK, DiS.
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků v Centre for Health Science
Analysis of customer satisfaction in the Centre for Health Science
Abstract:
In my Bachelor work I am dealing with customer satisfaction measurement. Concretely I am polling satisfaction of the users of the Centre for Health Science in Inverness, Scot-land with services provided here. I am also analysing their needs and preferences especially regarding communication media. I have executed a questionnaire survey amongst internal and external users of the centre. Information …víceAbstract:
V mé bakalářské práci se zabývám měřením spokojenosti zákazníků. Konkrétně zjišťuji spokojenost uživatelů Centre for Health Science v Inverness ve Skotsku, se službami které jsou zde poskytovány. Dále analyzuji jejich potřeby a preference, zvláště ty týkající se komunikačních médií. Provedl jsem dotazníkový průzkum mezi interními a externími uživateli centra a tyto informace jsem doplnil on-line průzkumem …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 8. 2008
Zveřejnit od: 22. 8. 2010
Identifikátor:
10328
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FRK, Štěpán. Analýza spokojenosti zákazníků v Centre for Health Science. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 08. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 8. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Dzianis Mishkavets -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Adéla Koudelková -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků
Radek Chvosta -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Význam průzkumu spokojenosti zákazníků pro identifikaci jejich potřeb, požadavků a očekávání
Miroslav Horna -
Průzkum spokojenosti zákazníků a trvalá péče o zákazníky
Michal Toman -
Průzkum požadavků a spokojenosti zákazníků firmy
Jana Hroudová -
Průzkum spokojenosti zákazníků a identifikace jejich potřeb, přání a očekávání
Kateřina Šefčíková