Bedeutung der deutschen Aussprache und Methoden ihrer Integration in den DaF Unterricht an tschechischen Grundschulen anhand von Ergänzungsmaterialien – Bc. Petra Lysáková
Bc. Petra Lysáková
Bakalářská práce
Bedeutung der deutschen Aussprache und Methoden ihrer Integration in den DaF Unterricht an tschechischen Grundschulen anhand von Ergänzungsmaterialien
The Importance of Correct German Pronunciation and Methods of its Integration in the DaF Classes at Czech Grammar Schools in a Form of Model Materials
Abstract:
My thesis focuses on German phonetics which is not sufficiently integrated to the German language classes at grammar schools in the Czech republic. My research results are evaluated here that are dealing with the fact to what extent phonetics is currently taught and what materials teachers would like to provide to their pupils. These results are pictured in the practical part and are followed by extra …víceAbstract:
Má práce je zaměřena na fonetickou stránku německého jazyka, která není dostatečně začleňována do výuky u žáků ZŠ v ČR. Jsou zde posouzeny také výsledky výzkumu, do jaké míry se fonetika u nás vyučuje a jaké materiály by učitelé do výuky uvítali, promítající se v praktické části a následně nabízející vzorové doplňující materiály pro prevenci i odstranění výslovnostních chyb u českých rodilých mluvčích …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tbncb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2012
- Vedoucí: PhDr. Alena Kovářová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LYSÁKOVÁ, Petra. \textit{Bedeutung der deutschen Aussprache und Methoden ihrer Integration in den DaF Unterricht an tschechischen Grundschulen anhand von Ergänzungsmaterialien}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/h20knt/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství německého jazyka a literatury pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Typical pronunciation mistakes of Czech learners of English.
Michaela KOHOUTKOVÁ -
Miscommunication Between Non-native Speakers in ATC Communication
Kateřina Krejčíková -
Pronunciation of English by Non-native Speakers
Tadeáš Tichý -
The English Speaking Competence of Czech Native Speakers (age group: 41-50)
Monika Valčuhová -
English in Czech: English native speakers' interference in e-mail communication
Pavel PHAM -
Možné problémy českých rodilých mluvčích učících se japonsky z fonetického a fonologického hlediska
Veronika NOVÁKOVÁ -
Problémy českých rodilých mluvčí ve výslovnosti ruských samohlásek
Zuzana Lázničková -
Analýza výslovnosti frankofonních rodilých mluvčích v českém jazyce
Julie Orlová