Denisa BARIŠOVÁ

Bakalářská práce

The language of advertising in international tourism

The language of advertising in international tourism
Abstract:
The aim of this thesis is an analysis of tourism slogans of various subjects operating in international tourism. The thesis will analyse occurrence of lingustic features used in creating tourism slogans, followed by multimodal analysis of tourism advertising. The thesis will be divided into two parts - in the first part, advertising as a form of discourse will be described and linguistic features will …více
Abstract:
Cílem této práce je analýza sloganů používaných různými subjekty v mezinárodním cestovním ruchu. Práce bude zkoumat výskyt lingvistických prvků používaných při tvorbě sloganů v cestovním ruchu, následně bude provedena multimodální analýza propagačních materiálů v cestovním ruchu. Tato práce bude rozdělená do dvou částí - v první části bude představena reklama jako druh diskurzu a lingvistické prvky …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BARIŠOVÁ, Denisa. The language of advertising in international tourism. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakulta