The language of advertising in international tourism – Denisa BARIŠOVÁ
Denisa BARIŠOVÁ
Bakalářská práce
The language of advertising in international tourism
The language of advertising in international tourism
Abstract:
The aim of this thesis is an analysis of tourism slogans of various subjects operating in international tourism. The thesis will analyse occurrence of lingustic features used in creating tourism slogans, followed by multimodal analysis of tourism advertising. The thesis will be divided into two parts - in the first part, advertising as a form of discourse will be described and linguistic features will …víceAbstract:
Cílem této práce je analýza sloganů používaných různými subjekty v mezinárodním cestovním ruchu. Práce bude zkoumat výskyt lingvistických prvků používaných při tvorbě sloganů v cestovním ruchu, následně bude provedena multimodální analýza propagačních materiálů v cestovním ruchu. Tato práce bude rozdělená do dvou částí - v první části bude představena reklama jako druh diskurzu a lingvistické prvky …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Hurtová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARIŠOVÁ, Denisa. The language of advertising in international tourism. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Contrastive analysis of communication strategies in English/Czech promotional discourse: tourism services
Anna GAUROVÁ -
Reklama - její typy a jazykové prostředky
Pavlína Zouharová -
Reklamní slogany (v češtině i ruštině)
Sabina ŽIGOVÁ -
Werbebilder mit ihren Slogans in der Schweizer und tschechischen Presse im Vergleich / Obraz v reklamě se slogany ve švýcarském a českém tisku ve srovnání
Martina GRUBEROVÁ -
Ruské reklamní slogany ve sféře finančních služeb
Kateřina Chytková -
Vývoj reklamy a propagace v ruských mediích od dob socialismu po dnešní dobu - historie, funkce, typy reklam a jejich psychologické působení.
Anastasiya KRUPPA