Ing. Kristýna Houbová

Bakalářská práce

Způsob argumentace přesvědčování v reklamě- Reklamní kampaň při uvedení nového parfému na trh

The method of argument-persuasion in advertising- Advertising campaign for the launch of a new perfume on the market
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Způsob argumentace přesvědčování v reklamě - Reklamní kampaň při uvedení nového parfému na trh“ je rozdělena do části teoretické a praktické. V teoretické části se zabývám metodami a praktikami, které se běžně v reklamě využívají. V praktické části tyto znalosti přenáším do praxe na ukázce přípravy fiktivní reklamní kampaně při uvedení nového parfému na trh.
Abstract:
Bachelor thesis "Method argument persuasion in advertising - advertising campaign for the new perfume on the market" is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the methods and practices that are commonly used in advertising. The practical part of this knowledge into practice on a preparation fictitious advertising campaign for the launch new perfume on the market …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
  • Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
  • Oponent: PhDr. Jaroslav Jančík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní