Způsob argumentace přesvědčování v reklamě- Reklamní kampaň při uvedení nového parfému na trh – Ing. Kristýna Houbová
Ing. Kristýna Houbová
Bakalářská práce
Způsob argumentace přesvědčování v reklamě- Reklamní kampaň při uvedení nového parfému na trh
The method of argument-persuasion in advertising- Advertising campaign for the launch of a new perfume on the market
Anotace:
Bakalářská práce s názvem „Způsob argumentace přesvědčování v reklamě - Reklamní kampaň při uvedení nového parfému na trh“ je rozdělena do části teoretické a praktické. V teoretické části se zabývám metodami a praktikami, které se běžně v reklamě využívají. V praktické části tyto znalosti přenáším do praxe na ukázce přípravy fiktivní reklamní kampaně při uvedení nového parfému na trh.Abstract:
Bachelor thesis "Method argument persuasion in advertising - advertising campaign for the new perfume on the market" is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the methods and practices that are commonly used in advertising. The practical part of this knowledge into practice on a preparation fictitious advertising campaign for the launch new perfume on the market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/xmkbr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2010
- Vedoucí: Mgr. Matěj Hušek
- Oponent: PhDr. Jaroslav Jančík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HOUBOVÁ, Kristýna. \textit{Způsob argumentace přesvědčování v reklamě- Reklamní kampaň při uvedení nového parfému na trh}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/h2bjyx/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing a vánoční kampaň retailera
Jan Kodad -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Podpora prodeje v 21. století jako součást IMK
Andrea Barrett -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru finančních služeb
Kateřina Krásová -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
Andrea Barrett -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace v Provident Financial s.r.o. - sektor finančních služeb
Hana Sněhotová -
Inovace podpory prodeje u vybraného mobilního operátora ČR
Veronika Volfová -
Analýza podpory prodeje společnosti Staropramen
Adéla Kočová