Analýza marketingové strategie nově založeného e-shopu pro prodej pečeného cukroví – David Řepa
David Řepa
Bachelor's thesis
Analýza marketingové strategie nově založeného e-shopu pro prodej pečeného cukroví
Analysis of Marketing Strategy of the New Established E-shop Focused on Selling Baked Cookies
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem optimální online marketingové strategie pro nově založený e-shop. Tento e-shop se zabývá prodejem pečeného cukroví. Jsou zde analyzovány současné online marketingové nástroje. Ty jsou následně využity s ohledem na maximální efekt při minimálních nákladech. Teoretická část obsahuje důslednou literární rešerši zaměřenou na e-commerce, internetový marketing a e-shopy …moreAbstract:
Bachelor thesis describes the design of optimal online marketing strategies for the newly founded e-shop. This e-shop is engaged in selling baked cookies. There are analysed the current online marketing tools. These tools are used with respect to maximum effect with minimum cost. The theoretical part includes a thorough literature search focused on e-commerce, internet marketing and e-shops in general …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2015
Accessible from:: 15. 5. 2015
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŘEPA, David. \textit{Analýza marketingové strategie nově založeného e-shopu pro prodej pečeného cukroví}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2015. Available from: https://theses.cz/id/h2euk0/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Řepa, David. Analýza marketingové strategie nově založeného e-shopu pro prodej pečeného cukroví. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Online marketing - komunikační strategie firmy Footshop
Petra Komarovová -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
Online Marketing jako podpůrný kanál prodeje
Pavla Hladečková -
Optimalizace online marketingu ve společnosti DHL Express, s.r.o.
Michal Vyčesaný -
Online marketing vybrané firmy
Zuzana Košarišťanová -
Využití online marketingu ve vybraném podniku
Barbora Nováková -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková