Martin Lubas

Bachelor's thesis

Marketingové zhodnocení Olympijských her v Pekingu 2008

Marketing Research of Olympic Games in Beijing 2008
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na specifika sponzoringu sportovního odvětví, konkrétně na olympijské hry. K tomuto účelu byl proveden marketingový výzkum formou face-to-face dotazování, který poukázal na znalost partnerů Českého olympijského týmu. Záměrem práce je zhodnotit marketing na olympijských hrách v Pekingu 2008 jak z pohledu globálních firem, tak i z pohledu těch českých.
Abstract:
This Bachelor Thesis is focused mainly on the olympic marketing and sponsorship. The research of Czech Olympic sponsors is made by face-to-face questionnaire.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 1. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2009
  • Supervisor: Ondřej Pešek
  • Reader: Markéta Procházková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/14025