Ing. Bc. Věra Šmerdová
Bakalářská práce
Analýza PR aktivit
Analysis of public relations activities
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá aktivitami PR a jejich analýzou. V teoretické části je popsán význam pojmu PR, jeho aktuální trendy a základní nástroje PR. V praktické části práce jsou analyzovány aktivity PR v E.ON Česká republika, s. r. o. se zaměřením na zájmovou skupinu zákazníků ve vztahu ke strategickému cíli energetické skupiny E.ON. Jejím cílem je dosáhnout předního postavení na českém trhu s elektřinou …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with PR activities and their analysis. The theoretical part describes the importance of the concept of PR, its current trends and the basic PR tools. The practical part of the bachelor thesis analyzed the PR activities in the E.ON Česká republika, s. r. o. with a focus on customer group in relation to the strategic objective of the energy group E.ON. To achieve a leading …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/psv9a/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2010
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Obohacení programů ke zlepšení energetické efektivity pomocí influenčních technik
Jan Štourač -
Analýza diskurzu vybraných aktérů k zvyšování energetické efektivity v České republice
Patrik Vybíral -
Vliv energetické efektivity na exportní strategii státu závislého na exportu energetických surovin. Případová studie Ruské federace
Anna Leshchenko -
Energetická účinnosť ako forma boja proti energetickej chudobe na Slovensku
Patrícia Guzlejová -
Zefektivnění public relations neziskové organizace
Vendula Jurečková -
Význam public relations v integrované marketingové komunikaci a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů komunikace
Zdeněk FEKAR -
Vliv Corporate Image na zaměstnance a zákazníky
Andrea Proschekova -
Analýza image vybraného podniku
Marek Pecina