Marketingová analýza vybraného podniku cestovného ruchu – Nina Gergelyová
Nina Gergelyová
Diplomová práce
Marketingová analýza vybraného podniku cestovného ruchu
Marketingová analýza vybraného podniku cestovného ruchu
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu současné marketingové politiky a strategie vybraného stravovacího podniku. Obsah je rozdělen na teoretickou a praktickou část. V první teoretické části práce definuje cestovní ruch, jeho služby a specifika stravovacích služeb. Zabývá se strategickým marketingem v gastronomických zařízeních a malých podnicích. Druhá část využívá teoretická východiska a analyzuje …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on analysis of present marketing policy and strategy of a chosen gastro business. The thesis content is divided into two parts. The first, theoretic part, defines tourism, its different services, and specifically its gastro services. It also describes strategy marketing and its main parts, which are used in small gastro businesses. The second part analyses the chosen …víceAbstract:
Táto diplomová práca je zameraná na analýzu súčasnej marketingovej politiky a stratégie vybraného stravovacieho podniku. Obsah je rozdelený na teoretickú a praktickú časť. V prvej teoretickej časti práca definuje cestovný ruch, jeho služby a špecifiká stravovacích služieb. Zaoberá sa strategickým marketingom v gastronomických zariadeniach a malých podnikoch. Druhá časť využíva teoretické východiská …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71779
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
- Vedoucí: Zuzana Kvítková
- Oponent: Jiřina Jenčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71779
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic
Ella Rozmanová -
Strategický marketing v bankovom sektore
Zuzana Zubková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing ve firmě
Miloslav Müller