Nina Gergelyová

Diplomová práce

Marketingová analýza vybraného podniku cestovného ruchu

Marketingová analýza vybraného podniku cestovného ruchu
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na analýzu současné marketingové politiky a strategie vybraného stravovacího podniku. Obsah je rozdělen na teoretickou a praktickou část. V první teoretické části práce definuje cestovní ruch, jeho služby a specifika stravovacích služeb. Zabývá se strategickým marketingem v gastronomických zařízeních a malých podnicích. Druhá část využívá teoretická východiska a analyzuje …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on analysis of present marketing policy and strategy of a chosen gastro business. The thesis content is divided into two parts. The first, theoretic part, defines tourism, its different services, and specifically its gastro services. It also describes strategy marketing and its main parts, which are used in small gastro businesses. The second part analyses the chosen …více
Abstract:
Táto diplomová práca je zameraná na analýzu súčasnej marketingovej politiky a stratégie vybraného stravovacieho podniku. Obsah je rozdelený na teoretickú a praktickú časť. V prvej teoretickej časti práca definuje cestovný ruch, jeho služby a špecifiká stravovacích služieb. Zaoberá sa strategickým marketingom v gastronomických zariadeniach a malých podnikoch. Druhá časť využíva teoretické východiská …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
  • Vedoucí: Zuzana Kvítková
  • Oponent: Jiřina Jenčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71779

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management