Ing. Tereza Havlíčková

Bakalářská práce

Analýza vlivu vybraných nástrojů reklamy na cílovou skupinu mladých lidí ve věku 15 - 26 let

The Influence of Chosen Advertising Instruments on the Target Group of Youth People in the Age of 15 - 26 Years
Anotace:
Práce se zabývá problematikou role marketingové komunikace v marketingové strategii, komunikačního mixu a cílových skupin. Dále se podrobně věnuji mnou vybraným nástrojům reklamy, u nichž je následně provedené šetření jejich vlivu na cílovou skupinu mladých lidí 15-26let.
Abstract:
My theses analyse the problematic od the role and position of marketing communication within the marketing strategy, communication mix and target groups. In details I describe marketing instruments that I recommend. By those recommended mrketing instruments I performed a research about their real influence for the target group of young people 15-26years age.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní