Analýza vlivu vybraných nástrojů reklamy na cílovou skupinu mladých lidí ve věku 15 - 26 let – Ing. Tereza Havlíčková
Ing. Tereza Havlíčková
Bakalářská práce
Analýza vlivu vybraných nástrojů reklamy na cílovou skupinu mladých lidí ve věku 15 - 26 let
The Influence of Chosen Advertising Instruments on the Target Group of Youth People in the Age of 15 - 26 Years
Anotace:
Práce se zabývá problematikou role marketingové komunikace v marketingové strategii, komunikačního mixu a cílových skupin. Dále se podrobně věnuji mnou vybraným nástrojům reklamy, u nichž je následně provedené šetření jejich vlivu na cílovou skupinu mladých lidí 15-26let.Abstract:
My theses analyse the problematic od the role and position of marketing communication within the marketing strategy, communication mix and target groups. In details I describe marketing instruments that I recommend. By those recommended mrketing instruments I performed a research about their real influence for the target group of young people 15-26years age.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wnd0t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Iva Petrová
- Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv využívání vybraných nástrojů řízení lidských zdrojů na vnímání podniku potenciálním zaměstnancem: Experiment
Natálie Neuerová -
Vliv vybraných nástrojů na zájem majitelů osobních vozidel s konvenčními motory o nákup elektromobilů v České republice
Lada NEŠKODOVÁ -
Vliv vybraných vlastností a nástrojů CSS na rychlost načítání webové stránky
Vladimír Turek -
Vliv vybraných vlastností a nástrojů CSS na rychlost načítání webových stránek
Jiří Patejdl -
Vliv vybraných vlastností a nástrojů CSS na rychlost načítání webových stránek
Vojtěch Vlasák -
Vliv vybraných marketingových nástrojů na tvorbu ceny produktu
Martin Pápaj -
Vliv vybraných nástrojů makroprudenční politiky na úvěrový růst
Ľuboš Mada -
Marketingová strategie prodeje finančního produktu
Jan Valder