David Spurný

Bakalářská práce

Problematika klamavé reklamy na sociálních sítích

Issue of misleading advertisement on social media
Anotace:
Cílem této práce je návrh řešení situace s klamavou reklamou na sociálních sítích, zejména na Facebooku, Instagramu a YouTube. V rámci práce je využita metoda komparace, ve které se srovnává regulace reklamy v USA a v ČR. Další použitou metodou je dotazníkové šetření. První část práce se věnuje ochraně spotřebitele v České republice a EU, vymezením pojmu klamavá reklama, sociálním sítím, a nakonec …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to offer a suggestion on solving the problem with misleading advertising on social media, especially on Facebook, Instagram and YouTube. One of the supportive methods used is comparison of advertisement regulation in the USA and in the Czech Republic. Other method is a questionnaire. First part of this work focuses on the consumer protection in Czechia and EU, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 1. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2021
  • Vedoucí: Veronika Mokrejšová
  • Oponent: Jiří Zeman

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/81880