Problematika klamavé reklamy na sociálních sítích – David Spurný
David Spurný
Bakalářská práce
Problematika klamavé reklamy na sociálních sítích
Issue of misleading advertisement on social media
Anotace:
Cílem této práce je návrh řešení situace s klamavou reklamou na sociálních sítích, zejména na Facebooku, Instagramu a YouTube. V rámci práce je využita metoda komparace, ve které se srovnává regulace reklamy v USA a v ČR. Další použitou metodou je dotazníkové šetření. První část práce se věnuje ochraně spotřebitele v České republice a EU, vymezením pojmu klamavá reklama, sociálním sítím, a nakonec …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to offer a suggestion on solving the problem with misleading advertising on social media, especially on Facebook, Instagram and YouTube. One of the supportive methods used is comparison of advertisement regulation in the USA and in the Czech Republic. Other method is a questionnaire. First part of this work focuses on the consumer protection in Czechia and EU, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 1. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/81880
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2021
- Vedoucí: Veronika Mokrejšová
- Oponent: Jiří Zeman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/81880
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané klamlivé obchodné praktiky a ich právna úprava
Peter Perniš -
Právní ochrana spotřebitele se zaměřením na reklamu
Kateřina Dolejší -
Vliv formy reklamního sdělení na nákupní záměr spotřebitele s ohledem na postoj spotřebitele k životnímu prostředí
Natálie Štětkařová -
International Legal Framework for the Regulation of Misleading Advertising of Dietary Supplements on Social Media: Consumer Protection and Prevention of Nutrition Misinformation
Tereza Bártová -
Consumer Protection in Banking in the EU
Tomáš Rozsypal -
Klamavá reklama v současné rozhodovací praxi
Viktor Šelle -
Klamavá reklama v televizní reklamě
Olivie Valentová -
Klamavá reklama
Tereza Levická