Metody a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem – Bc. Daniel Susfał
Bc. Daniel Susfał
Master's thesis
Metody a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Methods and benefits of communication with the end user
Abstract:
Diplomová práce se zabývá metodikou a přínosy komunikace s koncovými zákazníky. První část je určena analýze odborné literatury, kdy se zabývá důležitostí pojmů marketing, marketingová komunikace, komunikace, komunikace s koncovými zákazníky, řízení vztahů se zákazníky a vzájemným propojením jednotlivých pojmů ve všech procesech firmy. Druhá část analyzuje komunikaci s koncovým zákazníkem firmy. Pomocí …moreAbstract:
The master´s thesis deals with methodology and benefits of communication with end customers. The first past is focused on the analysis of professional literature, dealing with the importance of concepts of marketing, marketing communication, communication, communication with end customers, customer relationship management and interconnection of individual concepts in all processes of the company. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/tofti/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Nikola Jaurisová -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Lenka Wawrzaczová -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Luděk Šafařík -
Marketingová komunikace na Internetu mezi výrobcem a koncovým zákazníkem
Miroslav Tomáš -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Marie Soukupová -
Metodiky a přínosy komunikace s koncovým zákazníkem
Michaela Turková