Negativní kampaň v prezidentských volbách v USA v roce 2008 a média jako prostředek její komunikace – Dita Křížová
Dita Křížová
Bakalářská práce
Negativní kampaň v prezidentských volbách v USA v roce 2008 a média jako prostředek její komunikace
Negative campaigning in US Presidential Election in 2008 and media as an instrument of the communication
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá fenoménem negativní kampaně a rolí médií jako prostředkem její komunikace v prezidentské volbě v USA v roce 2008. Text se skládá ze dvou částí, z nichž teoretická se zaměřuje na propojení negativní kampaně a médií s poukazem na pojmy video-politiky a mediální zaujatosti. Praktické příklady užití negativní kampaně klíčovými kandidáty, kterými v této volbě byli Hillary …víceAbstract:
This diploma alalysis the phoenix of negative campaigns and the role of the media as perceives them, both in the presidential election 2008 in the United States of America. The body consists of two parts. The theoretical one targets the cooperation between negative campaigning and the media and draws out species as ?video-politika? and ?media bias.? There are examples of negative campaigning of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2009
- Vedoucí: Markéta Šůstková
- Oponent: Marek Lapčík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘÍŽOVÁ, Dita. \textit{Negativní kampaň v prezidentských volbách v USA v roce 2008 a média jako prostředek její komunikace}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Filozofická fakulta. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/h32n5y/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
US Presidential Election 2016: The Portrayal of Presidential Candidates in the Media
Nikola Kupčíková -
Campaign Strategies of Presidential Candidates in the 2016 US election: An analysis using the Blotto Game model
Zuzana Knop-Kostková -
Komparace předvolebních kampaní v prezidentských volbách v USA 2008 a 2012
Jana Dvorová -
US Presidential Election 2016: The Portrayal of Presidential Candidates in the Media
Nikola Kupčíková -
Přímá volba prezidenta ČR v letech 2013 a 2018
Lucie SEKEROVÁ -
Prezidentské volby v USA 2008
Jan Borecký -
Volební kampaň Baracka Obamy v prezidentských volbách 2008 a 2012
Lenka VIRÁNYIOVÁ -
Financování kampaní v USA: role National Rifle Association v prezidentských volbách v USA v roce 2016
Marek Chytráček