Pedagogická diagnostika na 1. stupni základní školy jako východisko pro individualizaci a vnitřní diferenciaci ve výuce s ohledem na rozvoj osobnosti žáka – Mgr. Eva Burešová
Mgr. Eva Burešová
Diplomová práce
Pedagogická diagnostika na 1. stupni základní školy jako východisko pro individualizaci a vnitřní diferenciaci ve výuce s ohledem na rozvoj osobnosti žáka
Educational Diagnostics at Primary School as a Way out for the Individualization and Inner Differentiation in Lessons
Anotace:
Burešová, Eva: Pedagogická diagnostika na prvním stupni základní školy jako východisko pro individualizaci a vnitřní diferenciaci ve výuce s ohledem na rozvoj osobnosti žáka. Diplomová práce. Brno: MU, 2007. s. 101. Diplomová práce se zabývá možností užití pedagogické diagnostiky na 1. stupni základní školy pro splnění požadavku individualizace a vnitřní diferenciace ve výuce s ohledem na rozvoj osobnosti …víceAbstract:
Burešová, Eva: Pedagogical diagnostics at Primary School as a starting point for the individualization and inner differentiation in lessons with a regard to pupils personal developement. Diploma Thesis. Brno: MU, 2007, s. 101. Diploma thesis deals with possibilities of using pedagogical diagnostics at Primary School as fulfilment of requirement of the individualization and inner differentiation in …víceKlíčová slova
Klíčová slova pedagogická diagnostika diagnostická činnost metody pedagogické diagnostiky individualizace a vnitřní diferenciace ve výuce rozvoj osobnosti žáka akční výzkum strukturované pozorování participační pozorování sociometrická metoda projektivní metoda expresivní projektivní technika. Keywordrs pedagogical diagnostics diagnostical activity methods of pedagogical diagnostics individualization and inner differentiation in lessons pupils personal developement action research structured observation participation observation sociometric method projective method expresive projective method.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/v0yho/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2007
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUREŠOVÁ, Eva. \textit{Pedagogická diagnostika na 1. stupni základní školy jako východisko pro individualizaci a vnitřní diferenciaci ve výuce s ohledem na rozvoj osobnosti žáka}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/h34d6d/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Principy a strategie pro využívání individualizace a diferenciace ve výuce na 1. stupni základní školy
Marie Lebišová -
Individualizace a diferenciace ve výuce na 1. stupni ZŠ
Dobromila Cvešperová -
Využití diferenciace a individualizace ve výuce cizích jazyků
Aneta VOPÁLENSKÁ -
Diferenciace ve výuce anglického jazyka: Strategie na podporu učení
Lucie FARRANT -
Diferenciace a individualizace ve výuce na II. stupni ZŠ v hodinách anglického jazyka a přírodopisu
Lenka KANTOROVÁ -
Přirozená diferenciace jako prostředek individualizace ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
Kristýna SMOLOVÁ -
Diferenciace výuky ukrajinsky mluvících žáků na české základní škole
Lenka KOUDELKOVÁ -
Metody a formy hodnocení na 2. stupni základní školy
Nikola Pekárková