Hodnocení práce pedagogických pracovníků v 21.století – Ing. Karin Pastorová, MBA
Ing. Karin Pastorová, MBA
absolventská práce studenta CŽV
Hodnocení práce pedagogických pracovníků v 21.století
Teacher's evaluation in 21st century
Anotácia:
Tématem této závěrečné práce je seznámení se současným, nejčastěji aplikovaným systémem hodnocení pedagogických pracovníků. Součástí práce je posouzení výzev managementu v 21.století, včetně témat a kompetencí, které manažer vzdělávací in-stituce musí zvládat. Systém hodnocení práce pedagogů je do konceptu začleněn jako nástroj, který by měl vést k zlepšování pracovní výkonnosti a zároveň sloužit jako …viacAbstract:
This thesis describes nowadays the most frequently applied system of teacher evalua-tion. First part of the thesis deals with management challenges of 21st century, covers management topics and competencies specific for school principals. Teacher evalua-tion process is in logic of this thesis suggested to be used as tool helping to increase the competitiveness of both organisation/school and teachers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedúci: doc. Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PASTOROVÁ, Karin. \textit{Hodnocení práce pedagogických pracovníků v~21.století}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institute of Lifelong Learning. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/h35q1n/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendel University in Brno
Institute of Lifelong Learningceloživotní / odbor:
Study of pedagogy / Study of pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogical Competencies in school leaders in Pakistan at primary level
Imran AKHTAR -
Professional Preparation of Future Lower Secondary School Teachers in Using Information and Communication Technologies in the Context of Teaching English as a Foreign Language
Xiaojun WANG -
The Montessori Method in the Teaching of English in a Czech Montessori School: A Case Study
Anna Kulišťáková -
Tvorba přírodovědného učitelského portfolia jako pedagogická strategie přírodovědného vzdělávání v mateřských školách
Jitka Datinská