Blogging as a modern public relations and marketing communication tool – Bc. Anastasiia Anpilogova
Bc. Anastasiia Anpilogova
Bakalářská práce
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Anotace:
Tato práce je zaměřena na výzkum nástrojů online marketingu, konkrétně blogování. Účelem je pochopit a vysvětlit, jak lze blogování využít jako marketingový nástroj pro firmy. A také porozumět a vyhodnotit, které blogy jsou úspěšné a co je přesně vede k úspěchu, a analyzovat možné chyby neúspěšných blogů. Jsou zdůrazněna hlavní specifika marketingových nástrojů, zvažovány hlavní způsoby propagace na …víceAbstract:
This thesis is aimed at researching online marketing tools, namely blogging. The purpose of this study is to understand and explain how blogging can be used as a marketing tool for businesses and individuals. And also to understand and evaluate which blogs are successful and what exactly leads them to success, and analyze possible mistakes of unsuccessful blogs.The main specifics of marketing tools …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jst5x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: Ph.D. Kristina Lenkova
- Oponent: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ANPILOGOVA, Anastasiia. \textit{Blogging as a modern public relations and marketing communication tool} [online]. Praha, 2022 [cit. 2023-03-30]. Dostupné z: https://theses.cz/id/h37t0y/. Bakalářská práce. Vysoká škola finanční a správní, a.s. Vedoucí práce Ph.D. Kristina Lenkova.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen -
Social media and content marketing as a part of an effective online marketing strategy
Michal Augustini -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh