Bc. Anastasiia Anpilogova

Bachelor's thesis

Blogging as a modern public relations and marketing communication tool

Blogging as a modern public relations and marketing communication tool
Abstract:
Tato práce je zaměřena na výzkum nástrojů online marketingu, konkrétně blogování. Účelem je pochopit a vysvětlit, jak lze blogování využít jako marketingový nástroj pro firmy. A také porozumět a vyhodnotit, které blogy jsou úspěšné a co je přesně vede k úspěchu, a analyzovat možné chyby neúspěšných blogů. Jsou zdůrazněna hlavní specifika marketingových nástrojů, zvažovány hlavní způsoby propagace na …more
Abstract:
This thesis is aimed at researching online marketing tools, namely blogging. The purpose of this study is to understand and explain how blogging can be used as a marketing tool for businesses and individuals. And also to understand and evaluate which blogs are successful and what exactly leads them to success, and analyze possible mistakes of unsuccessful blogs.The main specifics of marketing tools …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2022
  • Supervisor: Ph.D. Kristina Lenkova
  • Reader: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication