Consumer culture and symbolic boundaries – Bc. Yana Mamedova
Bc. Yana Mamedova
Master's thesis
Consumer culture and symbolic boundaries
Consumer culture and symbolic boundaries
Anotácia:
Práce zkoumá existenci symbolických hranic mezi environmentalismem a sledováním trendů ve spotřebitelské kultuře. Výsledky výzkumu svědčí o důležitosti zaměření na ochranu životního prostředí v dnešním podnikání. Případová studie české dopravní společnosti Rianna s.r.o. analyzovaná v praktické části práce odhaluje, jak mohou společnosti využívat ochranu životního prostředí a paradigma udržitelnosti …viacAbstract:
The thesis investigates the existence of symbolic boundaries between environmentalism and trend following in the consumer culture. The findings of the research testify the importance of the focus on environment protection in today’s business. The case study of Czech transportation company Rianna s.r.o. analyzed in the practical part of the thesis reveals how companies can use environment protection …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qjbe4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.