Bc. Jan Kavka

Diplomová práce

Projekt marketingové podpory uvedení nového produktu na trh

Marketing support project of lead-in new product on the market
Anotace:
Práce se zabývá projektem marketingové podpory výrobku LV LED na nový trh. Jako teoretická základna pro praktickou část práce slouží základní postupy pro tvorbu projektového řešení, popis prostředí podniku a teorie komunikačního mixu. V praktické části je popsána problematika vývoje nového produktu a jednotlivé konkrétní komunikáty komunikačního mixu. Výběru použitých komunikačních prostředků předcházela …více
Abstract:
This thesis deals with marketing support project LV LED product to a new market. As a theoretical basis for practical work is part of the basic procedures for creating project design, description of business environment and the theory of communication mix. The practical part describes the problems of new product development and individual specific communication mix. The choice of means of communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace