Projekt marketingové podpory uvedení nového produktu na trh – Bc. Jan Kavka
Bc. Jan Kavka
Diplomová práce
Projekt marketingové podpory uvedení nového produktu na trh
Marketing support project of lead-in new product on the market
Anotace:
Práce se zabývá projektem marketingové podpory výrobku LV LED na nový trh. Jako teoretická základna pro praktickou část práce slouží základní postupy pro tvorbu projektového řešení, popis prostředí podniku a teorie komunikačního mixu. V praktické části je popsána problematika vývoje nového produktu a jednotlivé konkrétní komunikáty komunikačního mixu. Výběru použitých komunikačních prostředků předcházela …víceAbstract:
This thesis deals with marketing support project LV LED product to a new market. As a theoretical basis for practical work is part of the basic procedures for creating project design, description of business environment and the theory of communication mix. The practical part describes the problems of new product development and individual specific communication mix. The choice of means of communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ytu48/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup -
Marketingová podpora trhu hybridních vozů
Martina Mráčková -
Marketingová podpora segmentu MICE v České republice
Petr Kuklík -
Marketingová podpora cestovního ruchu na Děčínsku.
Daniel Šimánek -
Uvedení nové čokoládové tyčinky na český trh a její marketingová podpora
Vojtěch Kubricht -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Tereza Moravcová -
Podpora prodeje a její metody a techniky
Marek Khánský -
Webová podpora marketingové komunikace obcí
Kateřina Fialová