Nákupní chování spotřebitelů na trhu s čokoládou a čokoládovými výrobky – Bc. Andrea Habáňová
Bc. Andrea Habáňová
Master's thesis
Nákupní chování spotřebitelů na trhu s čokoládou a čokoládovými výrobky
Purchase behaviour of consumers on the market with chocolate and chocolate products
Abstract:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s čokoládou a čokoládovými výrobky v České republice a v Německu. Zahrnuje výsledky primárního šetření, které zkoumá chování spotřebitelů v obou sledovaných zemích. Na základě těchto získaných výsledků vyhodnocuje společné i rozdílné charakteristiky spotřebitelů v jednotlivých zemích. Práce se zabývá faktory, které ovlivňují spotřebitele při nákupu …moreAbstract:
This thesis is focused on consumer’s behaviour on the market with chocolate and chocolate products in Czech republic and Germany. This includes the results of primary examination which scrutinizes behaviour of consumers in both countries. On the basis of those results we analyse characteristics of consumers in the Czech republic and Germany and evaluate which of those characteristics they have in common …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 12. 2017
Thesis defence
- Supervisor: prof. Ing. Jana Stávková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HABÁŇOVÁ, Andrea. \textit{Nákupní chování spotřebitelů na trhu s~čokoládou a~čokoládovými výrobky}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/h3li8j/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Social and psychological aspects of the influence of stereotypes on the behaviour of consumers on the Russian market
Svetlana Shumilova -
The Sharing Economy: behaviour of young consumers
Alfredo Mantovani Escalante -
The Influence of Social Network on Online Purchasing Behavior of Consumers
Satish Kumar Sharmar -
Analysis of Consumers and Consumers’ Behaviour - Case Study of Fast Food
Elvira Sharafutdinova -
Impact of Celebrity Endorsement on the buying behavior of consumers
Pradhuman Soni -
Comparing the online behaviour of Generation Z consumers before and after the Covid-19 pandemic
Alexia Tara Jones -
Consumption and Consumers' Behaviour Analysis of Luxury Goods in China
Xiaorui Wang -
Nákupní a spotřební zvyklosti v sortimentu kávy
Markéta PINCOVÁ