Analýza merchandisingových aktivit na trhu s džusy – Kateřina Korpasová
Kateřina Korpasová
Diplomová práce
Analýza merchandisingových aktivit na trhu s džusy
Analysis of Merchandising Activities on the Juice Market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá hodnocením merchandisingových aktivit v maloobchodě. Hlavním cílem je zhodnotit úroveň merchandisingových aktivit na trhu džusů u značky RELAX ve vybraných maloobchodních jednotkách a maloobchodních formátech. Diplomová práce je rozdělena na 4 části. První část se zabývá charakteristikou trhu s džusy. Druhá kapitola se zabývá teoretickými východisky merchandisingu. Ve …víceAbstract:
The master thesis deals with an evaluation of merchandising activities in retail. The main target is the evaluation of the merchandising activities level for the juice RELAX on the market, by retail units and retail formats. This thesis is divided into 4 sections. First section deals with the characteristics of the market for juice. Second section is addressed to theoretical merchandising. The third …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/113468
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analýza merchandisingu na trhu s energetickými nápoji
Lucie Jarošová -
Analýza postoje maloobchodníků k maloobchodním značkám
Hana Mišková -
Analýza konkurenční pozice značky v maloobchodě
Alena Venská -
Analýza využití privátních značek v maloobchodních jednotkách
Zuzana Grófová -
Analýza merchandisingu produktů racionální výživy v maloobchodě
Eva Vaňharová -
Analýza merchandisingu džusu v maloobchodě
Kateřina Klichová -
Analýza postojů spotřebitelů k privátním značkám
Klára Koubková -
Analýza merchandisingu v drogeriích
Petra Korvasová