Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem – Bc. Denisa Čechová
Bc. Denisa Čechová
Master's thesis
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Consumer's behaviour and preferences in the market for kitchen furniture
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na nákupní chování spotřebitelů na trhu s kuchyňským nábytkem, a na zjištění důležitých faktorů, které ovlivňují zákazníky při výběru výrobků a prodejny, kde si zvolený výrobek koupí. Cílem této práce je stanovení preferencí a chování spotřebitele a charakteristika nákupního chování. Na základě výsledků, které byly získány prostřednictvím vlastního dotazníkového šetření …moreAbstract:
The thesis is focused on the purchasing behavior of consumers in the market for kitchen furniture , and finding the important factors that affect the customer's choice of products and stores where you buy the selected product . The aim of this study is to determine the preferences and characteristics of consumer behavior and purchasing behavior. Based on the results that were obtained through the questionnaire …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/twm20/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2016
- Supervisor: Ing. Jiří Wagner
- Reader: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Správanie žien pri rozhodovaní sa o výbere a nákupe udržateľného oblečenia
Zuzana Filipová -
Third Wave Coffee: Customer’s and Owner’s Perception and Preference
Mariia Lytvynova -
Preference a specifika zákaznických segmentů
Jan Husička -
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Dominika Polanská -
Analýza preferencí zákazníků
Nikola Nemjóová