Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem – Bc. Denisa Čechová
Bc. Denisa Čechová
Diplomová práce
Chování a preference spotřebitele na trhu s kuchyňským nábytkem
Consumer's behaviour and preferences in the market for kitchen furniture
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na nákupní chování spotřebitelů na trhu s kuchyňským nábytkem, a na zjištění důležitých faktorů, které ovlivňují zákazníky při výběru výrobků a prodejny, kde si zvolený výrobek koupí. Cílem této práce je stanovení preferencí a chování spotřebitele a charakteristika nákupního chování. Na základě výsledků, které byly získány prostřednictvím vlastního dotazníkového šetření …víceAbstract:
The thesis is focused on the purchasing behavior of consumers in the market for kitchen furniture , and finding the important factors that affect the customer's choice of products and stores where you buy the selected product . The aim of this study is to determine the preferences and characteristics of consumer behavior and purchasing behavior. Based on the results that were obtained through the questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/twm20/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
- Oponent: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
The Impact of Sensory Marketing on Consumer Behaviour
Annaliya Peter -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Správanie žien pri rozhodovaní sa o výbere a nákupe udržateľného oblečenia
Zuzana Filipová -
Third Wave Coffee: Customer’s and Owner’s Perception and Preference
Mariia Lytvynova -
Preference a specifika zákaznických segmentů
Jan Husička -
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Dominika Polanská -
Analýza preferencí zákazníků
Nikola Nemjóová