Rozšíření marketingové komunikace na sociální síti provozovny stravovacího zařízení – Lenka TRUBÁKOVÁ
Lenka TRUBÁKOVÁ
Bakalářská práce
Rozšíření marketingové komunikace na sociální síti provozovny stravovacího zařízení
Expansion of marketing communication on the social network of the catering establishment
Anotace:
Komunikace se zákazníkem a zvyšování povědomí o podniku tvoří součástí každého podniku, a proto je důležité využít a správně použít komunikaci na sociální síti. Z odborné literatury vyplývá, že trend sociální sítě Facebook ve stravovacím odvětví neustále roste a styl zvolené komunikace na této platformě je pro zákazníky důležitý, protože i tím se buduje povědomí. Cílem práce je rozšíření komunikace …víceAbstract:
Communication with customers and raising awareness of a company are a part of any business, so it is important to embrace and correctly use communication on social media. From the professional literature, it follows that there is a steadily increasing trend in the use of the Facebook social network in the catering industry, and the style of communication chosen on this platform is important for customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRUBÁKOVÁ, Lenka. \textit{Rozšíření marketingové komunikace na sociální síti provozovny stravovacího zařízení}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/h426ln/.
Jak správně citovat práci
TRUBÁKOVÁ, Lenka. Rozšíření marketingové komunikace na sociální síti provozovny stravovacího zařízení. Ústí nad Labem, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Reklamní komunikace na sociálních sítích se zaměřením na vliv influencerů
Tereza Šlapáková -
Komunikace značky na sociálních sítích
Jan Lesňák -
Marketingové komunikace deskové hry Dračí Hlídka na sociálních sítích
Veronika Goldmanová -
Beyond the filter: Dopad marketingové komunikace na sociálních sítích na body image, well-being a produktivitu
Simona Haganová