Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky – Bc. Jakub Fryč
Bc. Jakub Fryč
Master's thesis
Historie, současnost a budoucnost reklamní kampaně analyzované značky
The history, present and future advertising campaign of the analysed brand
Abstract:
Diplomová práce se věnuje reklamě a následně konkrétní reklamní kampani. Jedná se o systematický proces sdělení, které má být předáno spotřebiteli prostřednictvím vybraných médií. Pokud je nastavena správně a využívána efektivně, dopomůže podniku k úspěchu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsou rozpracována teoretická východiska od jejich elementárních pojmů až po …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on the advertising and more precisely to the specific advertising campaign. In this case focus on planned communication process, which is to be conveyed to consumers through selected media. If it is properly set up and effectively used, it will help a company succed in the marketplace. The diploma thesis is divided into theoretical and practical part. The first part of thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ai6ks/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2022
- Supervisor: Mgr. Ing. Miroslav Jurásek, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
Elena Khokhlova -
Social Media Narcissism at Marketing Service
Iuliia Baboshkina -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
Social Media Marketing
Ishtiaq Ahmad Danish -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva