Porovnání spotřebního chování generace X a Y v oblasti cestovního ruchu – Karolína Kozderová
Karolína Kozderová
Diplomová práce
Porovnání spotřebního chování generace X a Y v oblasti cestovního ruchu
The comparison of consumer behavior of generation X and Y in tourism
Anotace:
Diplomová práce se zabývá porovnáním spotřebního chování osob z generace X a Y v oblasti cestovního ruchu. Cílem je zjistit hlavní motivy a preference ohledně cestování u spotřebitelů z těchto generací. V úvodu se práce věnuje oblasti cestovního ruchu, jsou vymezeny základní pojmy a uvedena současná situace na trhu cestovního ruchu. Dále práce obsahuje teoretický popis chování spotřebitele a obecné …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the consumer behavior of people from generations X and Y in the field of tourism. The research goal is to look for the expected main motives and preferences of travelling for generation X and Y. In the introduction, the work focuses on tourism, the basic terms are defined and the current situation in the tourism market is reviewed. Furthermore, the thesis contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79530
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2020
- Vedoucí: Zdenka Petrů
- Oponent: Markéta Kalábová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79530
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
Elizaveta Morozova -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
The Global Consumer Ethnocentrism
Sofiko Momtselidze -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Kupní chování generace X/Y/Z
Kryštof-Adam DUBSKÝ -
Vliv aktivit marketingové komunikace na spotřební chování generace X a Y
Barbora Květoňová -
Význam UNESCO památek pro cestovní aktivitu generace Y a Z
Eliška Němcová -
Komparace postojů generací X a Y v cestovním ruchu
Vojtěch Macošek