Natálie Vopatová
Bachelor's thesis
Rebranding značky Black Sheep Prague
Rebranding of Black Sheep Prague brand
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje tvorbě návrhu rebrandingu podniku Black Sheep Prague, jehož primárními cíli jsou sjednocení značky a oslovení nového cílového segmentu. Teoretická část je věnována marketingu, jednotlivým nástrojům marketingové komunikace a značce, primárně popisu jednotlivých prvků značky a jednotlivým krokům její tvorby. Praktická část zahrnuje nejprve obsahovou analýzu a analýzu konkurence …moreAbstract:
The bachelor’s thesis is devoted to the creation of a rebranding proposal for the Black Sheep Prague, whose primary goals are to unify the brand and reach a new target segment. The theoretical part is devoted to marketing, individual tools of marketing communication and brand, primarily describing individual elements of the brand and the individual steps of its creation. The practical part involves …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Ladislav Pátík, Ph.D.
- Reader: Libor Pavera, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOPATOVÁ, Natálie. \textit{Rebranding značky Black Sheep Prague}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/h464nc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme:
Creative Marketing and Communication
Theses on a related topic
-
Rebranding a repositioning vybrané značky
Gabriela Horáková -
Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje
Marek Benáček -
Mystery shopping - značkový bar jako forma osobního prodeje
Marek Benáček -
Developing brand identity blueprint for a café bar
Olesia Kozlova -
Projektové řízení brandu, v praxi aplikované na módní značku Bazar Bar
Olga Šlégrová -
Budování značky Indian Bar
Miroslava SMATANOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
IS4u, I.
15/4/2024
IS4u, I.
15/4/2024