Simona Niklová

Bakalářská práce

Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce

Effective Marketing Communication Proposal for a Selected Cultural Institution
Anotace:
Bakalářská práce rozebírá a porovnává tři vybraná pražská divadla – Švandovo divadlo, Divadlo Semafor a Divadlo pod Palmovkou z hlediska stávajícího uplatňování marketingového mixu. Na základě dotazníkového šetření, PEST analýzy a SWOT analýzy práce obsahuje návrh efektivnější marketingové komunikace pro jednotlivá divadla, zejména s akcentem na využívání online marketingu.
Abstract:
The Bachelor thesis analyzes and compares three selected Prague theaters – Švanda Theater, Semafor Theater and Palmovka Theater in terms of the current application of the marketing mix. Based on a questionnaire survey, PEST analysis and SWOT analysis, it contains a proposal for more effective marketing communication for individual theaters, especially with an emphasis on the use of online marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Helena Cetlová
  • Oponent: doc. JUDr. Ing. Jana Majerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.