Bc. Filip Volenec

Bakalářská práce

Analýza vlivu marketingu na komercionalizaci sportu

Analysis of the influence of marketing on the commercialization of sport
Anotace:
Tématem této práce je analýza vlivu marketingu na komercionalizaci sportu. Práce je rozdělena na teoretickou část a část praktickou. Teoretická část práce pojednává o problematice související s oblastí sportu a především s oblastí marketingu. Jsou zde objasněny základní pojmy a jejich provázanost. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu dvou vybraných klubů - TK SK Zlín a TC Hamr. Součástí práce …více
Abstract:
The theme of this thesis is the analysis of the influence of marketing on the commercialization of the sport. The work is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part of the thesis deals with issues related to the area of sport, and particularly with areas of marketing. There are explained the basic concepts and their interdependence. The practical part of the thesis focuses …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
  • Vedoucí: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Marie Koubová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní