Analýza vlivu marketingu na komercionalizaci sportu – Bc. Filip Volenec
Bc. Filip Volenec
Bakalářská práce
Analýza vlivu marketingu na komercionalizaci sportu
Analysis of the influence of marketing on the commercialization of sport
Anotace:
Tématem této práce je analýza vlivu marketingu na komercionalizaci sportu. Práce je rozdělena na teoretickou část a část praktickou. Teoretická část práce pojednává o problematice související s oblastí sportu a především s oblastí marketingu. Jsou zde objasněny základní pojmy a jejich provázanost. Praktická část práce se zaměřuje na analýzu dvou vybraných klubů - TK SK Zlín a TC Hamr. Součástí práce …víceAbstract:
The theme of this thesis is the analysis of the influence of marketing on the commercialization of the sport. The work is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part of the thesis deals with issues related to the area of sport, and particularly with areas of marketing. There are explained the basic concepts and their interdependence. The practical part of the thesis focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qinbj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 10. 2014
- Vedoucí: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Marie Koubová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová