Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy – Bc. Anna ZAPLETALOVÁ
Bc. Anna ZAPLETALOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy
Marketing comunications influence on eating disorders
Abstract:
Neustálý vývoj technologií, který nám dává stále více možností jak komunikovat, se bohu-žel projevuje i v negativních směrech. Jedním z nich je vzrůst počtu nemocných mentální anorexií, mentální bulimií a záchvatovým přejídáním. Proč? Jejich vznik je u jedince sice většinou zapříčiněn spojením několika faktorů, avšak jedním z těch závažných je vliv médií a marketingu. Tato práce se snaží přinést pohled …moreAbstract:
Continual development of new technologies which gives us more and more ways how to communicate have unfortunately negative meaning as well. One of them is increase of peo-ple who have anorexia nervosa, bulimia nervosa and compulsive overeating. Why? Their beginning is mostly cause of several factors but one of them, which is very relevant is in-fluence of media and marketing. This work try to bring …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2009
Accessible from:: 11. 5. 2009
Identifier:
10544
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2009
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZAPLETALOVÁ, Anna. \textit{Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2009. Available from: https://theses.cz/id/h4hmli/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZAPLETALOVÁ, Anna. Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Osobní zkušenost peer konzultantek s účinnými faktory v léčbě poruch příjmu potravy
Ema Žáčková -
Metabolická rizika poruch příjmu potravy
Lucie ŠMATLÁKOVÁ -
Možnosti marketingové komunikace při řešení sociálních problémů - poruchy příjmu potravy
Kristýna Balatková -
Vliv marketingové komunikace na poruchy příjmu potravy
Aneta Meisnerová -
Beyond the filter: Dopad marketingové komunikace na sociálních sítích na body image, well-being a produktivitu
Simona Haganová -
Hodnocení vlivu marketingové komunikace
Veronika VAŇKOVÁ -
Komunikace a typologie člověka
Jakub Sýkora -
Vliv žen v managementu na výkonnost podniků: Aplikace na vybrané odvětví
Jana Kocourková