Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy – Bc. Anna ZAPLETALOVÁ
Bc. Anna ZAPLETALOVÁ
Bachelor's thesis
Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy
Marketing comunications influence on eating disorders
Anotácia:
Neustálý vývoj technologií, který nám dává stále více možností jak komunikovat, se bohu-žel projevuje i v negativních směrech. Jedním z nich je vzrůst počtu nemocných mentální anorexií, mentální bulimií a záchvatovým přejídáním. Proč? Jejich vznik je u jedince sice většinou zapříčiněn spojením několika faktorů, avšak jedním z těch závažných je vliv médií a marketingu. Tato práce se snaží přinést pohled …viacAbstract:
Continual development of new technologies which gives us more and more ways how to communicate have unfortunately negative meaning as well. One of them is increase of peo-ple who have anorexia nervosa, bulimia nervosa and compulsive overeating. Why? Their beginning is mostly cause of several factors but one of them, which is very relevant is in-fluence of media and marketing. This work try to bring …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Zverejniť od: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10544
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZAPLETALOVÁ, Anna. Vliv marketingových komunikací na nemoci poruch příjmu potravy. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Osobní zkušenost peer konzultantek s účinnými faktory v léčbě poruch příjmu potravy
Ema Žáčková -
Metabolická rizika poruch příjmu potravy
Lucie ŠMATLÁKOVÁ -
Možnosti marketingové komunikace při řešení sociálních problémů - poruchy příjmu potravy
Kristýna Balatková -
Vliv marketingové komunikace na poruchy příjmu potravy
Aneta Meisnerová -
Beyond the filter: Dopad marketingové komunikace na sociálních sítích na body image, well-being a produktivitu
Simona Haganová -
Hodnocení vlivu marketingové komunikace
Veronika VAŇKOVÁ -
Komunikace a typologie člověka
Jakub Sýkora -
Vliv žen v managementu na výkonnost podniků: Aplikace na vybrané odvětví
Jana Kocourková