Implementace počítačové hry s použitím enginu Godot – Martin POPELKA
Martin POPELKA
Bakalářská práce
Implementace počítačové hry s použitím enginu Godot
Computer game using Godot engine
Anotace:
Cílem práce je vytvoření počítačové hry za pomoci herního enginu Godot. Čtenář bude seznámen s enginem Godot a procesem tvorby her v něm. Poté je představena implementovaná hra a je popsána podstata herních elementů.Abstract:
The aim of the work is to create a computer game using the game engine Godot. I will introduce the reader to the Godot engine and the process of creating games in it. Then I will introduce the implemented game and describe the essence of game elements.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 8. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petr Osička, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POPELKA, Martin. Implementace počítačové hry s použitím enginu Godot. Olomouc, 2021. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Počítačová hra pro nevidomé
Lukáš Vámoš -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Počítačová hra
Zuzana SLAVÍKOVÁ -
Počítačová 2D hra typu Sandbox v Javě
Daniel Černoch -
Plošinová počítačová hra využívajúca engine Godot
Marek SCHINDLER -
Návrh a implementace 2D videohry v herním engine Godot
Tomáš Kurtin -
Engine Godot a jeho praktické využití
Lubomír Sajič -
Tvorba didaktických her v OS Android do výuky anglického jazyka na 2. stupni ZŠ s využitím Godot Engine
Tomáš ČERNÍK
Název
Vložil
Vloženo
Práva