Efficiency of Email Marketing on the International Flower Delivery Market – Klára Štěpánová
Klára Štěpánová
Master's thesis
Efficiency of Email Marketing on the International Flower Delivery Market
Efektivita email marketingu na trhu mezinárodních květinových zásilek
Anotácia:
Jedna z největších výhod, ale zároveň také jeden z důvodů, proč potenciál email marketingu není plně využit, je vysoká návratnost investice. Proto společnost FloraQueen, ale i mnoho dalších firem podceňuje efektivitu email marketingu. Cílem této práce je srovnání současných marketingových aktivit konkrétní firmy s doporučenými praktikami v oboru a definice kroků, jež by vedly k efektivnějším výsledkům …viacAbstract:
One of the strongest benefits, but at the same time also one of the reasons for unexploited potential of email marketing, is its high return on investment. As in the case of the firm FloraQueen, also other companies underestimate the efficiency of email marketing. The goal of this thesis is to contrast current email marketing activities of a concrete example against the best case practices and define …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/31584
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedúci: Václav Stříteský
- Oponent: Jan Koudelka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/31584
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing vybrané firmy
Tomáš Hloušek -
Online Marketing in Specific Industry
Mai Anh Nguyen -
Customer attitude towards online marketing - case study of Amazon in three locations
PIYUSH PIDHADIYA