Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks – Sofia Shchetnikova
Sofia Shchetnikova
Bakalářská práce
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Abstract:
The author’s goal lies in understanding if marketing or advertising has a significant impact on the market capitalization and revenues of the company chosen by the author for her research – Starbucks, international corporation based on the USA specializing on the sale of coffee containing beverages and snacks. In addition to the main goal, the author also analyzes weak points in the company’s operations …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Olga Regnerová, Ph.D.
- Oponent: Tomáš Macák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHCHETNIKOVA, Sofia. \textit{Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/h4x068/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva