Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks – Sofia Shchetnikova
Sofia Shchetnikova
Bachelor's thesis
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Abstract:
The author’s goal lies in understanding if marketing or advertising has a significant impact on the market capitalization and revenues of the company chosen by the author for her research – Starbucks, international corporation based on the USA specializing on the sale of coffee containing beverages and snacks. In addition to the main goal, the author also analyzes weak points in the company’s operations …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2023
- Vedúci: Ing. Olga Regnerová, Ph.D.
- Oponent: Tomáš Macák, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SHCHETNIKOVA, Sofia. \textit{Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks}. Online. Bakalárska práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/h4x068/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
Názov
Vložil
Vložené
Práva