Princip rytmizace rozcvičení v hodině tělesné výchovy na druhém stupni základních škol – Bc. Hana Ondrášková
Bc. Hana Ondrášková
Diplomová práce
Princip rytmizace rozcvičení v hodině tělesné výchovy na druhém stupni základních škol
Principle of warm-up rhytmization in physical education classes at lower secondary schools
Anotace:
Cíle práce: Odpovědět na otázky, jaký typ rytmizace je optimální pro rozcvičku v hodině tělesné výchovy na druhém stupni ZŠ, zda je účinnost typu rytmizace ovlivněna věkem a umožňuje-li technické vybavení tělocvičen základních škol města Brna volbu hudebního doprovodu?Abstract:
Aims of the thesis: To answer the questions, what kind of rhythm is optimal for the warm up in the class of physical education at the secondary school, whether the efficiency of the rhythm of type is influenced by the age and whether the technical equipments of Brno's elementary schools allows the choice of musical accompaniment?
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/arb3h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: Mgr. Petr Hedbávný, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Lenka Svobodová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Učitelství tělesné výchovy pro základní a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Matematické rozcvičky a aktivity na 1. stupni základní školy Mathematical warm-up excercises and activities at primary school
Denisa MRÁZOVÁ -
Rozcvička pro mladší a starší žactvo - soubor cviků pro suchou přípravu výkonnostních plavců jako pevná součást tréninkové jednotky/ jako předstartovní rituál
Karolína ČADOVÁ