Václav CHVOJKA

Bakalářská práce

Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů

The Analysis of a Concrete Social Campaign and Its Influence on Consumer Behaviour
Anotace:
Předložená práce pojednává o kampaních proti kouření. V teoretické části si představíme koncept společenské odpovědnosti firem. Jejím komunikačním nástrojem je společensky odpovědný marketing, který dále dělíme na sdílený a sociální marketing. Právě v rámci sociálního marketingu vznikají protikuřácké kampaně. Proto si mimo jiné ukážeme, jak s tímto specifickým nástrojem zacházet. V praktické části …více
Abstract:
This thesis deals with Anti-Smoking Campaigns. In the theoretical part we introduce the concept of the Corporate Social Responsibility. Its communication tool is Socially Responsible Marketing, which is separated into Cause Related Marketing and Social Marketing. The Anti-Smoking Campaigns are created within the field of the Social Marketing. That is why we will demonstrate how to use this specific …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 42058

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Kuldová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHVOJKA, Václav. Analýza konkrétní sociální kampaně a jejího vlivu na chování spotřebitelů. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická