Online marketingová komunikace vybrané společnosti – Bc. David Sekerák
Bc. David Sekerák
Bakalářská práce
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Online Marketing Communication of the Selected Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zhodnocení online marketingové komunikace společnosti a navržení doporučení pro její zlepšení. V teoretické části jsou popsány nástroje online marketingové komunikace společně s teorií marketingového komunikačního mixu. Praktická část se zabývá představením společnosti, dále popsáním a zhodnocením současného nastavení online marketingové komunikace a používaných nástrojů. …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the online marketing communication of a company and propose recommendations for its improvement. The theoretical part describes the tools of online marketing communication along with the theory of the marketing communication mix. The practical part introduces the company, further describes and evaluates the current setup of online marketing communication …víceKlíčová slova
Online marketingová komunikace Marketingový komunikační mix Dotazníkové šetření Společnost mojeMobilka s.r.o. Sociální sítě Webové stránky Primární a sekundární výzkum Uživatelská přívětivost Zlepšení online marketingové komunikace Trendy v online marketingu E-mail marketing Online reklama Digital marketing Website optimalization Content marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/un2j9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Veronika Kopřivová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klaudie Škandera
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití influencerů v online marketingové komunikaci
Ptak Ptak -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace společnosti OneHouse
Vladimír Mutina -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Online marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Barbara Noworytová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace Solária Shark
Dominika Carbolová -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová